Dziś postanowiłam napisać kilka słów na temat tego – w jaki sposób można szybko schudnąć i to bez diety. Niektórzy od razu stwierdzą, że to przecież niemożliwe, innych jednak ten temat z pewnością zaciekawi. Chcesz się dowiedzieć jak schudnąć bez diety? Wystarczy przeczytać uważnie poniższe informacje. A więc zaczynamy!

Jeśli nadal zastanawiasz się skąd znam sposób na to jak szybko schudnąć bez diety, to odpowiedź jest bardzo prosta i krótka…

Otóż, zdecydowana większość powszechnie stosowanych i polecanych diet to po prostu totalna bzdura i zwykła ludzka głupota, że w ogóle ktoś się na to nabiera! Naprawdę, tak właśnie o tym wszystkim myślę. Wystarczy tylko spojrzeć na tych wszystkich ludzi, którzy stosują te diety „cud” – jedną po drugiej. Najpierw jedzą same produkty białkowe, potem kapuściane, a potem przez tydzień się głodują… Takich chorych wręcz przykładów ludzkiej głupoty można wymieniać i wymieniać. Opamiętajcie się ludzie! Takie postępowanie tylko wyniszcza wasz organizm! Polecam poczytać trochę o konsekwencjach zdrowotnych stosowania tych wszystkich rzekomo skutecznych diet. Zapewniam, że od razu przejdzie wam ochota na ich dalsze stosowanie.

Zwracam się teraz bezpośrednio do każdego z Was – Twoje ciało, aby mogło sprawnie i zdrowo funkcjonować potrzebuje białek, węglowodanów oraz tłuszczy. Dlatego też odstaw te wszystkie „cudowne” diety, które nie przynoszą żadnych korzyści. Musisz w końcu spojrzeć na odchudzanie jak na zdrowy styl życia – wystarczy wprowadzić kilka zmian w codziennej diecie i dzięki temu już przez całe życie będziesz się zdrowo odżywiać i równocześnie zyskasz szczupłą sylwetkę oraz zdrowie. Nie będziesz już zamartwiać się efektem jo-jo, który jest nieodłącznym elementem każdej szybkiej diety cud.

Jak schudnąć bez diety? Właśnie tak! Wystarczy jeść zdrowo i smacznie, bez żadnych męczarni i wyrzeczeń.

Jak szybko schudnąć bez diety? Poznaj proste i skuteczne rozwiązania:

  1. Spożywaj jak najmniej przetworzone produkty, czyli skup się głównie (w razie możliwości) na tych naturalnych takich jak np. ryż brązowy, makaron pełnoziarnisty, kasza gryczana, pieczywo ciemne. Są to zdrowe węglowodany. Unikaj produktów powstałych na bazie mąki pszennej oraz wysoko przetworzonych produktach jak np. fast foody.
  2. W kwestii białek – możesz jeść m.in. chude mięso, jajka gotowane, półtłusty twaróg, ryby czy jogurty naturalne. Unikaj z kolei np. serków słodzonych, ryb w oleju, jajek smażonych, salami.
  3. Dobre tłuszcze to te, które będą wspomagać odchudzanie np. orzechy włoskie, migdały, oliwa z oliwek, a złe to m.in. margaryna czy majonez.
  4. Jedz produkty bogate w błonnik np. kasza gryczana, ryż brązowy, fasola, warzywa oraz płatki owsiane. Błonnik pęcznieje w żołądku i powoduje sytość na długi czas. Warto więc sięgać po niego jak najczęściej.
  5. Jedz produkty o niskim indeksie glikemicznym (IG), dzięki nim będziesz chudnąć, natomiast w przypadku produktów z niskim indeksem glikemicznym będziesz niestety przybierać na wadze – w Internecie można znaleźć wiele tabel na ten temat, warto się temu przyjrzeć.
  6. Pij spore ilości wody (najlepiej mineralnej) – minimum 2 litry dziennie. Woda daje nam uczucie sytości na dłużej, dzięki czemu możemy regularnie spożywać posiłki bez podjadania. Unikaj natomiast kolorowych napoi gazowanych, w których jest mnóstwo cukru. Na początku, gdy niezbyt przyswajamy smak zwykłej wody można do niej wrzucić np. cytrynę lub listek mięty, a nawet kawałki owoców.
  7. Pij kawę! Ten napój wspomaga bowiem odchudzanie, dzięki zawartości kofeiny, która przyspiesza metabolizm. Oczywiście pod warunkiem, że nie pijesz jej z nadmiarem, gdyż wtedy wywołuje ona odwrotny efekt!
  8. Jedz warzywa – najlepiej dodawaj je do każdego spożywanego w ciągu dnia posiłku. Wystarczy, że w porcji będzie mniej makaronu a znacznie więcej warzyw, dzięki czemu zjesz taki sam posiłek, ale o wiele bardziej wartościowy.
  9. W kwestii słodyczy. Zamiast cukru stosuj naturalne słodziki jak np. Stewia, która ma zero kalorii. Możesz także od czasu do czasu pokusić się o gorzką czekoladę oraz słodki produkty zakupione w sklepie ze zdrową żywnością.
  10. Jak schudnąć bez diety? Równie ważna jest tzw. technika jedzenia. Kilka słów na ten temat znajdziesz poniżej. To naprawdę działa!

– Jedz niewielkie posiłki ale częściej w ciągu całego dnia, czyli najlepiej 5-6 posiłków, wiele osób robimy zupełnie odwrotnie zjadając trzy główne, spore dania. Tylko w taki sposób Twój metabolizm cały czas poprawnie pracuje a organizm nie musi gromadzić dodatkowej energii w postaci tkanki tłuszczowej.

– Posiłek nakładaj na mały talerz, tak aby Twoje oczy zobaczyły talerz wypełniony jedzeniem po same brzegi. Taka praktyka została nawet potwierdzona naukowo! Otóż przeprowadzone zostały badania na grupie 90 osób – wszyscy otrzymali dokładnie taką samą porcję jedzenia, z tym że niektórzy na dużym, a inni na małym talerzu. Co się okazało? Prawie wszystkie osoby, które jadły z dużego talerza, po badaniu poszły jeszcze dodatkowo coś zjeść.

– Jedząc posiłek skup się tylko na nim – jedz powoli, delektując się każdym kęsem. Ludzki mózg odbiera sygnał o najedzeniu dopiero po 20 minutach – tak więc poczekaj chwilę z decyzją o sięgnięciu po dokładkę zaraz po zjedzeniu posiłku. Twój mózg bowiem jeszcze nie wie, że jesteś najedzony I nigdy nie jedz podczas pracy przed komputerem, czy oglądając telewizję – w takich sytuacjach jedzenie nas „wciąga” i nie kontrolujemy zjadanych ilości.

Podałam Ci pewne i skuteczne wskazówki jak szybko schudnąć bez diety. Wystarczy, ze zastosujesz choćby kilka, a już niedługo zobaczysz efekty zdrowego i naturalnego odchudzania.

Powodzenia ! :)